Härligt

Nyss hemkommen från en prommis. Jag Jennifer Natalie och Toby gick till trollskogen. Så härligt. Helt plötsligt öppnar sig himlen och det ösregnar och sen blev det små hagelkorn.
Testade lite störnings moment när Toby var lös. Först kom två pojkar på cyklar farande i skogen i full fart. Toby började springa efter, jag sa STANNA och KOM, han vände på en femöring och rusade tillbaka till mig!! :-)
Lite längre in i skogen bad jag Jennifer springa före oss för att se vad han gjorde. Han sprang efter, jag ropade STANNA och KOM, han vände sig om titta på mig titta tillbaka på Jennifer och kom till mig!! :-) Så humla glad!!!
Duktig vovve!! Nu är han helt utslagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0