Fritiden

Det bästa jag vet, när jag inte är med mina underbara ungar, det är att sitta på hästryggen!!
Finns det något mer avkopplande? Nej! Det enda man tänker på är vart man ska och hästen. Det är terapi för mig. :-)
Man behöver den avkopplingen från all stress på vardagarna. Min äldsta dotter, Jennifer rider. Det har hon gjort sen hon var 6 år. Min yngsta, Natalie, står i kö för att börja. Hon tjatar hela tiden, när är det min tur mamma?
Jag och Jennifer brukar även ta en mor och dotter tur på sommaren på islandshäst, det är såååå mysigt!
Nu följer jag även en tjej som har en hästblogg. Hon är helt otrolig.
Hon är en modig, erfaren ryttare, men verkar ha fötterna på jorden. Hon heter Nellie Berntsson.
Hon är även med i Ponnyakuten på söndagar.
Hon verkar vara en jätte gullig tjej.
Det är himla kul att följa hennes vardag:-)
(Det är min dotter på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0