Vitt

Idag såg vi MASSOR av vitsippor! Jippi!! Natalie blev glad och jag sa: -Å vad fint det kommer bli på köksbordet!
-Nä mamma, dom är till Candrah!
Hennes favorit utanför familjen är min vän Candrah! Hon är så go Natalie.
Candrah sprider så mycket kärlek omkring sig så jag förstår varför.
Igår när jag sa att hon skulle hälsa på oss sa Natalie: -Varför har Candrah cancer?
Vad svarar man på det?
Jag förklarade så som Candrah förklarat för mig. Att de upptäckte cancern försent, och att de inte kan göra något åt den....
Efter en stunds tänkande säger Natalie:
-Jag ska krama henne i och säga att jag tycker om henne då blir det nog bra!
Å om det ändå vore så bra! Min älskade lilla tjej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0